Asystent klienta

Tabele rozmiarów

Tabele rozmiarów znajdują się na stronie produktu, pod przyciskiem DODAJ DO KOSZYKA

Zamówienia

Jak długo muszę czekać na realizację zamówienia?

Szacunkowa data wysyłki zostanie wskazana przy składaniu zamówienia. Standardowo wysyłamy zamówienia w ciągu 2 dni roboczych. Gdyby czas przygotowania zamówienia miał się wydłużyć – niezwłocznie Cię o tym poinformujemy.

Pamiętaj proszę, że czasem, zwłaszcza w okresie świąteczno-noworocznym, trzeba trochę dłużej poczekać na przesyłkę.

Każdorazowo po przygotowaniu zamówienia do wysyłki wyślemy Ci numer przesyłki umożliwiający jej śledzenie w drodze do Ciebie.

Czy mogę złożyć zamówienie na wyprzedany towar?

Prosimy nie składać zamówień na towar wyprzedany, gdyż nie każdy taki towar będziemy oferować ponownie. Jeśli jakiś wyprzedany towar będzie uzupełniany w naszej ofercie – każdorazowo informacja o terminie rozpoczęcia ponownej sprzedaży tego towaru będzie zamieszczona na naszej stronie.

Czy mogę zmienić lub anulować złożone zamówienie?

Jeśli złożyłeś/złożyłaś i opłaciłeś/opłaciłaś zamówienie w godzinach pracy naszego biura tj. między 9.00 a 16.00 skontaktuj się z nami w ciągu godziny od złożenia zamówienia, a my postaramy się wprowadzić w nim zmianę lub anulować zamówienie. Pamiętaj proszę, że robimy wiele, aby Twoje zamówienie zostało wysłane tak szybko, jak to możliwe, dlatego nie zawsze będziemy w stanie wprowadzić zmiany. Ale zawsze będziemy się starać. Po wysłaniu zamówienia przez Allegoria.pl nie możemy już zmienić szczegółów tego zamówienia ani go anulować.

Czy mogę liczyć na wysyłkę za granicę? 

Aktualnie wysyłamy nasze produkty wyłącznie do odbiorców na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Dostawa

Jak zmienić adres dostawy?

Jeśli złożyłeś/złożyłaś zamówienie w godzinach pracy naszego biura tj. między 9.00 a 16.00 skontaktuj się z nami w ciągu godziny od złożenia zamówienia, a my postaramy się wprowadzić zmianę adresu dostawy przed przygotowaniem wysyłki. Pamiętaj proszę, że robimy wiele, aby Twoje zamówienie zostało wysłane tak szybko, jak to możliwe, dlatego nie zawsze będziemy w stanie wprowadzić zmiany. Ale zawsze będziemy się starać. Po wysłaniu zamówienia przez Allegoria.pl nie możemy już zmienić adresu dostawy.

Czy moje zakupy zostaną dostarczone jedną przesyłką?

Zawsze staramy się zakupy klienta spakować do jednej paczki. Nie zawsze jest to jednak możliwe, szczególnie kiedy jednym z zamawianych produktów jest plakat lub oprawiona grafika.

Zwroty

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówieniem możesz zmienić zdanie i zwrócić zakupiony towar. Jeśli zdecydujesz się odesłać zakup do Sklepu należy nas o tym poinformować przez wysłanie wiadomości na adres: reklamacje@allegoria.pl.

Dokąd mam odesłać zwracany towar?

Zwracany Produkt należy starannie zapakować i odesłać go do nas na adres: ul. Narvik 66, 30-436 Kraków Kraków. Zwracane produkty nie mogą nosić śladu użycia lub uszkodzenia. Muszą być w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi oznaczeniami, metkami itp.

Czy mogę odesłać zamówienie na koszt Sklepu?

Niestety, musimy Cię poinformować, że zwrot towaru do Sklepu odbywa się na koszt Kupującego, czyli Twój.

Wymiana i Reklamacje

Co mam zrobić jeśli w dostawie znalazł sie niewłaściwy towar?

Przepraszamy. Zwykle się nie mylimy, ale widocznie ktoś z nas miał gorszy dzień. Ale Ty nie musisz się niczym przejmować. Powiadom nas o zaistniałej sytuacji tak szybko, jak to możliwe, a my załatwimy resztę.

Co mam zrobić, jeśli zamówiony towar jest wadliwy lub uszkodzony?

Po pierwsze, przyjmij nasze przeprosiny! A potem prześlij numer zamówienia, opis wady i zdjęcia wadliwego towaru na adres reklamacje@allegoria.pl. Zajmiemy się tą sprawą natychmiast i z przyjemnością rozwiążemy ten problem!

Konto i dane użytkownika

Jak mam utworzyć konto?

Na stronie głównej, w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk „Moje konto”. Po kliknięciu w ten przycisk otworzy się okno, w którym możesz utworzyć konto skojarzone z Twoim adresem e-mail oraz ustanowić własne hasło do tego konta.

Czy dane mojej karty kredytowej są przechowywane w waszej bazie danych?

Nie, dane Twojej karty służą tylko do jednorazowego dokonania płatności za zakupy w naszym Sklepie. Po przeprowadzeniu transakcji dane Twojej karty kredytowej są usuwane.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Jeśli masz konto Allegoria.pl – zaloguj się na nie i wybierz „Moje zamówienia”, aby sprawdzić status* zamówienia. Gdy Twoje zamówienie zostanie zapakowane i jest gotowe do wysyłki, otrzymasz e-mailem numer przesyłki, dzięki któremu można śledzić przesyłkę w drodze do Ciebie.

Status – jak mam rozumieć te komunikaty?
  • „W przygotowaniu” – Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji. Jeśli wszystkie produkty w Twoim zamówieniu są dostępne w magazynie, typowy czas realizacji to 2 dni robocze!
  • „Wysłane” – Twoje zamówienie zostało spakowane i jest w drodze do Ciebie.
Darmowa wysyłka

od 199 zł bez książek

14 dni na zwrot

możliwość zwrotu zakupów

Szybki kontakt

sklep@allegoria.pl

100% Bezpieczne płatności

szybkie płatności Paynow